Zwroty i reklamacje

Zgodnie z przepisami, masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni i zwrotu produktu, bez podania przyczyny.

Pamiętaj jednak, że towar nie może nosić śladów używania i musi być kompletny oraz w oryginalnym opakowaniu.

Termin 14 dni rozpoczyna się od dnia odebrania przez Ciebie przesyłki.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu:

 

- odeślij nieużywany i kompletny produkt na adres: Bella’s Bag, ul. Słowiańska 1 D, 72-510 Wolin

Pamiętaj, że to Kupujący ponosi koszt zwrotu towaru.

 

- dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o chęci zwrotu produktu oraz podaj dane niezbędne do zwrotu pieniędzy; oświadczenie takie możesz sporządzić samodzielnie lub skorzystać z formularza, stanowiącego załącznik do Regulaminu naszego sklepu (dodaj link do załącznika); oświadczenie możesz także wysłać za pomocą tradycyjnej poczty na adres podany wyżej lub w formie elektronicznej na adres info@bellasbag.pl

Kiedy otrzymamy zwrócony towar wraz z Twoim oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, otrzymasz zwrot kwoty produktu lub produktów oraz koszty dostarczenia rzeczy, w kwocie najniższej dostępnej w naszym sklepie formy przesyłki. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takiej samej metody, jakiej użyłeś do płatności lub w innej, wskazanej przez Ciebie formie, pod warunkiem, że nie będzie się to wiązało z dodatkowymi kosztami.

 

Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem oraz do paczkomatów.

 

Reklamacje

Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wady lub jest niezgodny z opisem masz prawo do złożenia reklamacji.

 

Jeżeli chcesz złożyć reklamację postępuj według poniższych wskazówek:

  1. Zgłoś reklamację pisemnie na adres:

Bella’s Bag, Słowiańska 1 D,

72-510 Wolin

lub drogą elektroniczną na adres: info@bellasbag.pl

  1. W reklamacji zawrzyj zwięzły opis wady, okoliczności i datę jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie w związku z wadą towaru.
  2. Produkty odsyłane w ramach reklamacji należy wysłać na adres podany w punkcie 1.
  3. Do Twojej reklamacji ustosunkujemy się nie później niż w terminie 14 dni. Zgodnie z przepisami, jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania Kupującego w czasie 14 dni, reklamacja uznana zostaje za zasadną.

Szczegółowe informacje dotyczące procedury zwrotu i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.




do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl